بیانیه



ماکت مقبره‌ کورش در حیاط دانشکده‌ ادبیات دانشگاه تهران رونمایی شد.


<<<<یکی از اعضای انجمن علمی دانشجویان تاریخ دانشگاه تهران در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که این ماکت به‌مناسبت هفتم آبان‌92، روز کوروش، به‌مدت یک هفته در حیاط دانشکده‌ی ادبیات دانشگاه تهران قرار خواهد داشت، اظهار کرد: هشت سال پیش، دانشجویان (مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی) در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، این ماکت را ساختند که تا این زمان، در همان مرکز نگهداری می‌شد و در معرض دید نبود.

مجید خالقیان ادامه داد: آن‌ها به این فکر افتادند که همزمان با روز کوروش و برگزاری همایش یادبود استوانه‌ کوروش که در دانشکده‌ ادبیات دانشگاه تهران برگزار می‌شود، این ماکت را نیز در معرض نمایش بگذارند.

 این ماکت قرار است به‌مدت یک هفته، در این مکان نمایش داده شود. سپس با مرمت اساسی آن، قصد داریم برنامه‌ریزی دیگری برای نگهداری هرچه بهتر از آن داشته باشیم.>>>


تصمیم گیرندگان واقعی و اصلی این مملکت اسلامی به واقع چه کسانی هستند؟
بیش از ده سال از چاپ کتاب " برآمدن هخامنشیان" می گذرد و مدت هاست که با اسناد و ادله های کافی توسط بنیان اندیشان ماهیت آنچه که " سلسله  هخامنشی" می شناسیم، مشخص شده است. به یاد می آوریم که بعد ازچاپ کتاب برآمدن هخامنشیان، شبکه چهار سیمای جمهوری اسلامی ایران مصاحبه ای دو قسمتی با ناصر پورپیرار ترتیب داد و آن را از تلویزیون داخلی نیز پخش کرد. اما بعد از انتشار بیانیه شورای جهانی یهود در سایت لوتوس، ظاهرا دراین مملکت اسلامی نیز ورق برگشته است .
بی مایگی و ناچاری یهودیان در برابر تحقیقات بنیان اندیشی، کارشان را به جایی رسانده که در مقابل دانشکده ادبیات دانشگاه تهران " قبر " می سازند. بنایی عاریتی ازمعماری یونانی و منسوب به شخصیتی که هویت اش قابل اثبات نیست و جز در تورات نو نوشته، رد پایی از او دیده نمی شود.
تبریکی ویژه دارم خدمت ریاست محترم دانشگاه تهران که ایشان نیز دستورات شورای جهانی یهود را موبه مو به اجرا می گذارند و همراه دیگران در فضایی که محل پژوهش و کسب علم  نام گرفته، به این داده های نو تاریخی، بی اعتنا مانده اند.
به ایشان یادآوری می کنم که یهود - اصلی ترین دشمن بشریت-  سرنیزه عملیات بی شرمانه اش را  قبل ازهر چیز به سمت دین مبین اسلام نشانه گرفته است. اینکه قبر یک موجود ناشناخته تاریخ ایران را در فضای دانشگاه باز سازی می کنید افتخاری برای شما به حساب نمی آید. افتخار هنگامی نصیب شما خواهد شد که به عنوان شخصی که درجایگاه مدیریت مرکزعلم و تحقیق ایستاده اید، برای نشر حقایق تلاش کنید.


-------------------------------------------------------------


<<<<محمد علی نجفی در مراسم آغاز به کار همایش بین المللی باستان شناسان جوان در تالار فردوسی دانشگاه تهران گفت: بخش مهمی از دانش ما نسبت به تاریخ کشورمان حاصل تلاش باستان شناسان در صدوپنجاه سال اخیر است.

  رئیس سازمان میراث فرهنگی با اشاره به این که باستان شناسان نقش مهمی در تعیین جایگاه ایران در تمدن جهانی داشته اند، افزود: ما وامدار تلاش باستان شناسانی هستیم که نقش و جایگاه ایران را در ساخت و تقویت فرهنگ انسانی و تمدن جهانی روشن کرده اند.>>>>



دوشنبه 6 آبان. ساعت 14:00 تالار فردوسی دانشکده ادبیات -
رئیس جلسه: دکتر هایده لاله - دکتر مهجور - دکتر اسماعیلی جلودار
 نگین السادات طباطبایی (کارشناسی ارشد باستان شناسی) نتیجه تحقیقاتش را در تالاری که اکثر صندلی هایش خالی بود ارائه داد.
موضوع: بازتاب اعتقادات مذهبی عصر صفوی بر کتیبه نگاری مسجد شیخ لطف الله و مسجد امام اصفهان
نتیجه: آیه هایی از جمله آیه 9 سوره جمعه در آن کتیبه ها حک شده است که نشان میدهد پادشاهان صفوی نسبت به برگزاری نماز جمعه بی اعتنا نبودند. تا عهد صفوی علمای شیعه نماز جمعه را عملی حرام اعلام کرده بودند و فقط برگزاری آن را متعلق به امام زمان می دانستند.(؟؟؟) حال با خواندن متن این کتیبه ها مشخص میشود پادشاهان صفوی به برگزاری نماز جمعه اهمیت میدادند؟؟؟؟

 توجه نکردن به بنیان تاریخ ایران، محققان جوان کشورمان را نیز به هذیان گویی مبتلا کرده است .آن خانم باستان شناس در آخر سخنرانی اش جمله ای به زبان آورد و با آن جمله آخرین مشت خاک را بر گور باستان شناسی امروز جهان پاشید:

       
  """کتیبه ها در علم باستان شناسی "سند دست اول" به حساب می آیند."""

اگر کتیبه های مساجد نوساخته ما یا کتیبه های میخی تخت جمشید و بیستون سند دست اول تحقیقات تاریخیست، پس تکلیف جامعه جهانی با این محققان و دانشگاه هایشان به راحتی مشخص است.
 یک بار دیگر بی مایگی اساتید و فضای علوم انسانی در طویله هایی که دانشگاه نام نهاده اند، آشکار می شود و بیش از پیش مسلم می شود آن لشگری که به نام استاد وعلامه و دکترو پروفسور در کرسی های دانشگاهی سراسر جهان لمیده اند، همگی مزدور یهودند.
پژوهشگران علوم انسانی بدانند که اگر کسی در وادی علم بخواهد درباره "انسان" کمترین اظهار نظری کند، باید اول تاریخ بداند. باید بداند  که بر این انسان در طی هزاران سال، چه گذشته و ویژگی ها و رفتار امروزش محصول چه پروسه ای از حیات و تمدن در این کره خاکی است. اگر تاریخ ندانید و بعد درباره انسان قلمفرسایی کنید، کلامتان همان هذیانی ازآب درخواهد آمد که امروز همه جا در قالب روان شناسی و جامعه شناسی و فلسفه و ادبیات و ... شاهدیم. اما امروزقبل از هر چیزعلم تاریخ  نیازمند نجات از چنگال یهود است و همت و تلاشی همه جانبه می طلبد / والسلام.
                                         
                                                                 
نظرات 4 + ارسال نظر
محمد رضا چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 18:14

اگر ساخت و جا به جایی مقبره کورش به این آسانی است که چند دانشجو کپی می کنند، پس باستان پرستان به کدام عظمت باستانی می نازند.

دقیقا همین طوره که می فرمایید.

h چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 23:22

با سلام
وبلاگ مفیدی است دست شما درد نکند.
این جماعت تحصیل کرده ما مشتی دکان دار مفلوک هستند و برخی از انها (نه همه ) از گدای سر کوچه هم بد بخت ترند به خاطر یک لقمه و یک حقوق ماهیانه همه کار انجام میدهند.
نمونه بارزشون هم پزشکان گدا صفت کشورهستند که با وجود داشتن درامد میلیونی هنوز هم برای چند تومن بالا و پایین دستمزد چه کارا که نمی کنند.
و مشت نمونه خروار است. استاد دانشگاه های ما هم از همین قماش هستند.

تنها راه خلاص شدن از این وضع، آگاه شدن مردم است.

aydın پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 00:08 http://biryol-az.blogsky.com

چند ماه پیش که با مترجم کتاب های حسنلو در این باره حرف می زدم خبر این همایش را از زبان ایشان شنیدم و بلافاصله لینک خبر این همایش را در وبلاگم درج کردم. بسیار علاقه مند بودم که در این همایش شرکت کنم چون شنیده بودم ماسکارلا ، نویسنه کتاب«دروغی که بزرگ شد» هم در آنجا حضور می یابد. ولی چند روز پیش دیدم که برنامه همایش به گونه ای دیگر است. البته جناب طالب حقیقت گفته بودند که هدف از این همایش و بر گذاری آن در روز تولد کوروش فقط تبلیغ برای هخامنشیان می باشد. به هر حال یهود و تمامی مامورین اش در حال دست و پا زدن هستند و امروز عزیزی گفت با آنهایی که می گویند احادیث و روایات جعلی هستند قاطعانه برخورد خواهیم کرد. این نشان می دهند که گفته های بنیان اندیشی تا اتاق خلوت کنیسه نیز رسیده است و همه از فراگیر شدن آن لرزانند. چون به سان لانه عنکبود ، در برابر نسیم ملایمی از حقیقت در حال از بین رفتن می باشد.

رضا شنبه 11 آبان 1392 ساعت 08:41

خسته نباشید.

تشکر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد