مقدمه


قتل عام پوریم انحراف بشریت از مسیر تمدن و شیوه درست حیات بود که با اندوخته ارزشمند چند هزار ساله و اندک اندک خود میرفت تا کره خاکی را به "بهشتی برای زیستن" تبدیل کند. اما شیطان گویی رویای دیگری برای او در سر داشت....

                                        --------------------------------------------

آیات قرآن در زمان نازل شدنش مرهم و سلاحی بود برای بشری که زخم عمیق پوریم را بر پیکر خود داشت و شاید گنجینه ای از مهربانی و رحمت دوباره برای همان یهودی که جز درد نصیب خود و زندگی نمی کرد. باشد که این بار هدایت یابند.اما....

                                        --------------------------------------------

امروز رحمت بی منتهای خداوند دوباره شامل حال "ما" شده است.

بنیان اندیشی انقلابی است برای بازنگری گذشته و خردمندیهای از دست رفته تا بدانیم لحظه هایی که  همه ما سپری می کنیم نامش "زندگی" نیست.


یادمان نرود قرآن هم امروز نیز تنها سلاح و سرمایه قدرتمند بشر است در برابر قومی که هر روز و هر لحظه او را از جایگاه "اشرف مخلوقات" به زیر میکشاند و گرفتار مسائلی میکند که شایسته و برازنده او در مقام "خلیفه خدا بر روی زمین" نیست.


این وبلاگ پیش کش ناقابلی است به روح بومیان خردمند درخاک خفته این خطه از شرق میانه که شاید هنوز فرصت نکرده بودند برای سرزمین در حال اتحاد و یکی شدن خود نامی انتخاب کنند و تلاش می کند تا دشمنان هستی و هویت پر شکوه مسلمانان خاورمیانه را بیش از پیش رسوا کند. امید که از عهده آن به درستی برآید. یک روز بشر این کره خاکی را به بهشت موعودی تبدیل خواهد کرد که خداوند وعده آن را در قرآن عظیم داده است.

آن روز از شما برای برخاستن و زیستن ابدی درآن دعوت خواهد شد.




نظرات 3 + ارسال نظر
ناریا سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 22:15

اگر خداوند برای زیست عمومی انسان رعایت ضوابط و قوانین و دستورالعمل و راه نمایی های تربیتی و اخلاقی را در متن کتب اسمانی تذکر می دهد پس در خلقت انسان انحصارا غرض هایی مضبوط است که در این زمان برای فهم و کسب ان می توان به قران رجوع کرد که سخن دست نبرده خداوند است.
زبان سالم و معصومانه ای را که برای بیان مطالب وبلاگ خود انتخاب کرده اید از دست ندهید. سرفراز باشید.

تشکر می کنم استاد. بابت همه چیز

Aydin سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 22:19

«یک روز بشر این کره خاکی را به بهشت موعودی تبدیل خواهد کرد که خداوند وعده آن را در قرآن عظیم داده است.آن روز از شما برای برخاستن و زیستن ابدی درآن دعوت خواهد شد.»

به امید آن روز

سعید جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 11:55

با سلام
خسته نباشید،مطالب ارزنده شما را از ابتدا مطالعه نمودم و بسیار استفاده کردم.
در مقدمه،پاراگرافی نظر مرا جلب کرد و جسارت نموده وتذکری به همین دلیل در اینجا میدهم.

--یادمان نرود قرآن هم امروز نیز تنها سلاح و سرمایه قدرتمند بشر است در برابر قومی که هر روز و هر لحظه او را از جایگاه "اشرف مخلوقات" به زیر میکشاند و گرفتار مسائلی میکند که شایسته و برازنده او در مقام "خلیفه خدا بر روی زمین" نیست.--

اعتقاد به اینکه انسان خلیفةالله فی الارض میباشد، ناشی ازبرداشتی یهودانه از آیه 30 سوره البقره است که به خورد ما مسلمانان دادند:
{وَإِذْ قَالَ رَ‌بُّکَ لِلْمَلَائِکَةِ إِنِّی جَاعِلٌ فِی الْأَرْ‌ضِ خَلِیفَةً ۖ قَالُوا أَتَجْعَلُ فِیهَا مَن یُفْسِدُ فِیهَا وَیَسْفِکُ الدِّمَاءَ وَنَحْنُ نُسَبِّحُ بِحَمْدِکَ وَنُقَدِّسُ لَکَ ۖ قَالَ إِنِّی أَعْلَمُ مَا لَا تَعْلَمُونَ}
نه تنها انسان "خلیفه خدا بر روی زمین" نیست بلکه الله به هیچ خلیفه ای نیاز نداردکه جانشین او در مکانی باشد،و در واقع انسان جانشین موجوداتی در زمین گشته که به شهادت ملائک در زمین فساد وخونریزی میکردند.
دوباره از جسارت خود پوزش میخواهم.
با تشکر
در امان الله

من نگفتم خلیفه به معنی جانشین است.
قرآن در کجا ذکر کرده که انسان جانشین «موجودات مفسد» شده؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد